2011. november 25., péntek

Szőrmés fehér csizma 37-38 - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

A képen látható fehér, igényes csizma eladó, bőr, illetve velúr, és szőrme betétekkel, fűzővel, mindössze kb 2 alkalommal volt rajtam, csak áll a szekrényben, ezért kihasználatlansága miatt eladnám. Egy tisztitás ráfér, mert épp csúnya időben viseltem, de tényleg teljesen új ill. újszerű, a talpán is látszik amit fotóztam, és a belsején is, ahol még ott van a matrica. Nagyon jó kis csizma, még a westendben vettem, akciósan volt 10e ft.  
Személyesen is átvehető Székesfehérváron, illetve csakis ajánlottan postázok, leütés után 1 héten belül érkezzen meg a számlámra a termék ára, máskülönben negativ értékelést adok, és újrahirdetem a terméket.   
Nézd meg a többi eladó cuccomat is: )


Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Az aukció vége: 2011-11-21 01:14
. Szőrmés fehér csizma 37-38 - Jelenlegi ára: 4 000 Ft