2011. december 22., csütörtök

Bébi játékcsomag - Jelenlegi ára: 500 Ft

Bébi játékok, melynek tartalma 1db Donald kacsás csörgő, 1db szarvasos csörgő, 1db tépőzáras régen zenélt babakocsira való holdacska, sajnos az elem valószínű bele van varrva, ezért nem cseréltem ki az elemet, 1 db mókakocka krokodilos, 1db puha maci amit fel lehet akasztani és  11db-os kirakó kocka amiből sajnos egy hiányzik , a kockák kopottasak. Egy tisztítás rájuk fér, de szerintem ez természetes, mert bébi játékokról van szó, én már ezzel nem akartam foglalkozni. Ennek tudatában licitálj légy szíves, köszönöm.
A postázási díjat , idő hiányában csak saccoltam, csomagolás után tudok pontos összeget írni, megértésedet, köszönöm!
Köszönöm , hogy szét néztél nálam, ha időd engedi nézd meg a többi aukciómat is.



Jelenlegi ára: 500 Ft

Az aukció vége: 2011-12-10 13:19
. Bébi játékcsomag - Jelenlegi ára: 500 Ft